مجموعه لیفتراک‌سازی سهند با بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و مونتاژ انواع لیفتراک در استان آذربایجان شرقی تاسیس شده است. این برند تا به امروز بیش از 17 هزار دستگاه طراحی و تولید کرده است. تولیدات این کارخانه در مدل‌های مختلفی مانند لیفتراک گازی، برقی، دیزلی و دوگانه‌سوز وجود دارد. در ادامه همراه تایرپارس باشید تا به طور کامل با این شرکت و محصولاتش آشنا شوید.

 

محصولات گروه کارخانجات صنعتی سهند

  • یدک‌کش برقی سهند با قدرت کشندگی ۷ تن
  • نصب و راه اندازی انواع الحاقی سهند و kaup آلمان
  • لیفتراک دیزلی ۵ و ۸ تن سهند با انواع سایز ارتفاع بالابری
  • یدک‌کش دیزلی و دوگانه سوز سهند با قدرت کشندگی ۴۵ تن
  • لیفتراک دیزلی و دوگانه سوز ۲ الی ۴ تن سهند با انواع سایز ارتفاع بالابری
  • استاکر، ریچتراک و جک پالت برقی ۱ الی ۲.۵ تن سهند و جک پالت دستی ۲ الی ۵ تن
  • لیفتراک دیزلی و دوگانه سوز هیدرواستاتیک ۲ و  ۲.۵ تن سهند با انواع سایز ارتفاع بالابری

لیفتراک سهند

کدگذاری لیفتراک سهند

لیفتراک سهند در مدل‌های متفاوتی تولید و وارد بازار می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای کد مشخص شده‌ای هستند و با همان کد شناخته می‌شوند. برای مثال نام اختصاری ‌SND مخصوص لیفتراک‌های دیزلی است و در بازار با این نام شناخته می‌شوند. لیفتراک‌های دوگانه‌سوز سهند از کد SNG استفاده می‌کنند و لیفتراک های هیدرواستاتیکی را نیز با علامت اختصاری SHG می‌شناسند.

 

مزایا و معایب لیفتراک سهند

یکی از مشکلات لیفتراک سهند، در قسمت شیر گیربکس یا کنترل والو این دستگاه است. در مدل‌های قدیمی این دستگاه شیر و گنت حرکت وجود داشته است و برای این دستگاه یک عیب عمده بوده است. در حال حاضر در مدل‌های امروزی والف گیربکس، کارایی بالا و قیمت مناسبی به چشم می‌خورد، حتی نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر از قیمت بهتری نیز برخوردار هستند. با وجود تورم و بالا رفتن قیمت ارز و همچنین افزایش قیمت لیفتراک‌های خارجی، لیفتراک سهند با حفظ کیفیت و قیمتی مناسب با استقبال زیادی رو به رو شده است.

 

قیمت لیفتراک سهند

شرکت لیفتراک‌سازی سهند بیش از 27 نمایندگی معتبر در سراسر کشور دارد. این برند با استفاده از قطعات با کیفیت و درجه یک ماشین‌آلاتی برای سهولت حمل بار، انبارداری و غیره تولید می‌کند. و به علت اینکه تولید داخل کشور است قیمت کمتری نسبت به رقبای خارجی خود دارد. مدل‌ها و تناژهای مختلف این شرکت قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. همچنین با خرید از شرکت تولیدکننده این لیفتراک واسطه‌ها را حذف کنید و در نهایت با قیمتی مناسب‌تر به نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

دستگاه لیفتراک بسیاری از کارها را برای ما آسان‌تر کرده است همچنین برای جا به جایی اقلام مختلف در انبارها از این دستگاه استفاده می‌شود. عمده‌ترین عاملی که بر روی قیمت لیفتراک تاثیرگذار است، وزن آن می‌باشد، هرچقدر وزن دستگاه کمتر باشد قیمت آن نیز پایین‌تر است و بالعکس. برای خرید لاستیک لیفتراک می‌توانید به سایت تایرپارس مراجعه نمایید.

نتیجه‌گیری

در هنگام خرید این دستگاه، حتما توجه داشته باشید که دارای گارانتی معتبر باشد و از خرید هرگونه دستگاه بدون ضمانتنامه معتبر خودداری نمایید. خرید از فروشگاه‌های نامعتبر به دلیل قیمت پایین‌تر، ممکن است کیفیت محصول را زیر سوال ببرد. برای خرید قطعاتی با کیفیت حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید. نمایندگان معتبر و مجاز لیفتراک سهند، وظیفه دارند علاوه بر بازاریابی اصولی و فروش محصولات، مشکلات به وجود آمده برای محصولات را نیز برطرف کنند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *