در یک دهه اخیر، اکثر مردم خرید آنلاین را جایگزین خرید حضوری کرده‌اند اما یکی از دغدغه‌های رانندگان خرید لاستیک با قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. مسئولان برای حل مشکل افزایش قیمت لاستیک، فروش تایر با قیمت مصوب دولتی را پیشنهاد دادند. اوایل این امتیاز فقط برای رانندگان تاکسی امکان‌پذیر بود اما در حال حاضر خرید لاستیک دولتی برای عموم بلامانع است. در ادامه با خرید لاستیک دولتی و مزایای آن بیشتر آشنا می‌شویم.

لاستیک دولتی

لاستیک دولتی در واقع به لاستیکی گفته می‌شود که بدون افت کیفیت و عملکرد، با نرخ مصوب دولتی به فروش می‌رسد. طبق این قوانین تولیدکنندگان لاستیک‌های ایرانی موظف هستند تمامی لاستیک‌های خود را با قیمت ثابت به دست مصرف‌کننده برسانند. اما با وجود قیمت پایین‌تر از کیفیت یکسانی برخوردار هستند و متریال استفاده شده در آن با دیگر لاستیک‌ها تفاوت ندارد. بزر‌گ‌ترین دلیل این کاهش قیمت حذف دلالان و سودجویان از روند فروش آن است.

مراکز فروش لاستیک با نرخ مصوب دولتی در تهران

برای خرید لاستیک دولتی و آزاد، به صورت حضوری و یا غیر حضوری فروشگاه‌های متعددی در سطح شهر وجود دارد. با این حال بعضی مناطق در تهران مانند خیابان امیرکبیر، خیابان خاوران، خیابان رجایی و … به عنوان بورس فروش لاستیک شناخته شده‌اند. در این مراکز انواع لاستیک دولتی و آزاد ایرانی و همچنین لاستیک خارجی با برندهای گوناگون و قیمت‌های متنوع وجود دارد. امروزه برای خرید لاستیک دولتی به فروشگاه‌های معتبر آنلاین نیز مراجعه کنید. خرید لاستیک به صورت آنلاین این امکان را به شما می‌دهد، بدون اینکه در مناطق شلوغ و پرتردد حضور پیدا کنید، لاستیک دولتی یا لاستیک خارجی موردنظر خود را به آسانی سفارش دهید.

خرید اینترنتی لاستیک دولتی

در گذشته برای خرید لاستیک با نرخ مصوب دولتی از روش‌های سنتی استفاده می‌کردند، یعنی با ارائه اصل و کپی سند مالکیت خودرو (برگ سبز) کپی کارت خودرو، کپی کارت ملی مالک خودرو، لاستیک مورد نظر خود را خریداری می‌کردند. خرید لاستیک به صورت آنلاین مزایایی به همراه دارد، برای مثال نیازی نیست به مرکز شهر رفته، مدارک خاصی ارائه دهید و یا در صف منتظر بمانید.

فروشگاه اینترنتی تایر پارس شرایطی را فراهم کرده است که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، خرید آسان و لذت بخشی را تجربه کنید. شما با مراجعه به سایت تایر پارس می‌توانید لاستیک مورد نظر خود را با نرخ مصوب دولتی خریداری کنید. بر خلاف تایرهای تولید خارج که به علت نوسانات قیمت ارز، قیمت آن‌ها نیز متغیر است. تمامی تایرهای تولید داخل از جمله برند  بارز، کویر، یزد، گلدستون، ایران تایر و کیان تایر (البرز) دارای قیمت مصوب و مشخص شده از جانب وزارت صنعت و معدن می‌باشند. تمامی نمایندگان فروش این شرکت ها موظف هستند تایر را به قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسانند.

مزایا خرید لاستیک دولتی

با توجه به بالا بودن قیمت ارز و مقرون به صرفه نبودن تایرهای خارجی، برای مصرف کننده و علی الخصوص رانندگان تاکسی، رانندگان وسایل نقلیه باری و کشاورزان که با وسیله نقلیه خود کار و کسب درآمد می‌کنند، بهترین انتخاب خرید لاستیک ایرانی به قیمت دولتی و مصوب می‌باشد. تایر پارس این امکان را به شما مشتری عزیز می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به ارائه مدارک شناسایی، لاستیک دولتی به قیمت مصوب را بدون محدودیت از نظر تعداد و به راحتی به صورت آنلاین خریداری نمایید تا دیگر نیازی به حضور فیزیکی در مکان های شلوغ و پرترافیک مرکز شهر و ایستادن در صف های طولانی نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *