فیات 500 و فیات پاندا اولین خودروهای شهری FCA هستند که از فناوری جدید Mild Hybrid  ( خودروهای برقی هستند که پیش ازرو به رو شدن با خودرو ، شخص و یا موانع در مسیر و هنگام حرکت  ، به طور خودکار ترمز گرفته و یا متوقف می شوند ) برخوردارند . این دو مدل از برند فیات نماد یک طراحی سبک و ساخت ایتالیا در سراسر جهان هستند که با پیشرفت بهره وری در سوخت، میزان انتشار CO2 را به طور متوسط ​​20٪ تا 30٪ کاهش می دهند.

 

لاستیک Kinergy Eco²  که از اسم آن نیز مشخص است کاملا با محیط زیست همساز بوده و برای عرضه رانندگی راحت با عملکرد بالا طراحی شده است. افزایش سطح تماس و طراحی الگوی آج و همچنین استفاده از ترکیبات جدید در ساخت ، باعث شده تا این تایر عملکرد عالی در جاده های خیس و خشک از خود به نمایش بگذارد و سایش منظمی را نیز ارائه دهد . با استفاده از چنین فناوری هایی تایر Kinergy Eco²  بالاترین درجه را از پارلمان اروپا و شورای اتحادیه اروپا دریافت کرده است .

 

تعدادی از خصیصه‌های این تایر برای بهتر شدن کارکرد آن در جاده های خیس نسبت به مدل قبلی تغییر کرده مثل : شیارهای جانبی در آج کناری لاستیک ، استفاده از فناوری aqua-edge که ترمزگیری در جاده خیس را بهترمیکند ، افزایش سختی آج های مرکزی و … .

 

هونگ ، معاون بخش تجهیزات اصلی توضیح داد: ما با ترکیب نوآورانه و کاهش مقاومت غلطشی در این تایر به موفقیت بزرگی دست یافتیم و بسیار خوشحالیم که می توانیم تایر تجهیزات اصلی را به بزرگترین تولید کننده خودرو در ایتالیا یعنی کمپانی فیات عرضه کنیم. این تایر با ویژگی هایی که داراست، بدون شک بهترین انتخاب برای فیات است. سایز تایر خودروهای فیات 500 و فیات Panda 175/65R14 ،   می باشد. همکاری هانکوک و فیات از سال 2017 با عرضه لاستیک تجهیزات اصلی خودروهای فیات کرایسلر آغاز گردیده و در حال حاضر هانکوک با بیش از 46 خودروساز در سطح جهان برای تامین تایر تجهیزات اصلی همکاری می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *