یکی از تایرهایی که مخصوص لیفتراک تولید می‌شود تایرهای توپر هستند. مهم‌ترین اجزاء تشکیل دهنده لیفتراک تایر آن است که که باید به صورت متوالی مورد بررسی قرار بگیرد. سلامت تایر از اهمیت بالایی برخوردار است و ملزم به تشخیص به موقع ساییدگی و خرابی تایر می‌باشد. امروزه تایرهای لیفتراک در انواع مختلفی تولید می‌شوند که برای خرید لاستیک لیفتراک با اندکی تحقیق و بررسی می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه با راهنمای استفاده از تایرهای توپر آشنا خواهیم شد.

تایرهای توپر لیفتراک

یکی از انواع مختلف تایرهای لیفتراک، تایرهای توپر هستند. برتری این نوع لاستیک‌ها، عدم پنچری آن‌ها است. این تایرها محفظه هوا ندارند و این ویژگی لاستیک توپر لیفتراک را از دیگر تایرها متمایز می‌کند. ساختار تایر توپر لیفتراک به گونه‌ای است که لایه لاستیک بر روی یک حلقه فلزی قرار می‌گیرد. تایرهای توپر در دو مدل استاندارد و حلقه‌ای تولید می‌شوند. اگرچه این لاستیک‌ها عمر بالایی دارند اما بر خلاف تایرهای بادی باعث افزایش عمر مفید لیفتراک نمی‌شود. همچنین شعاع گردش کمتری نسبت به تایرهای بادی دارند.

راهنمای خرید لاستیک لیفتراک مناسب

یکی از نکاتی که در هنگام خرید لاستیک باید به آن توجه کنید نوع لاستیک خریداری شده و وضعیت عمومی محل کار است. در هنگام خرید لاستیک به تاریخ تولید و انقضا تایر خودرو دقت کنید. لاستیک لیفتراک در دو نوع، لاستیک لیفتراک بادی و لاستیک لیفتراک توپر وجود دارد که این دو نوع تایر تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در ادامه با این تفاوت‌ها نیز آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:  همه چیز درباره لیفتراک

قیمت لاستیک لیفتراک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *